Demo Safe Exam Browser Test
- Teacher: KONSTANTINOS RANTOS
Demo Safe Exam Browser Test
Μαθηματική Λογική
Κυβερνοασφάλεια
Ανάπτυξη Προηγμένων Εφαρμογών Κινητών Συσκευών
Αλγόριθμοι Βελτιστοποίησης
Το μάθημα αποτελεί μια εισαγωγή στην χρήση της καινοτομίας στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά
και την ανάπτυξη εκπαιδευτικών εφαρμογών.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Ψηφιακού Υλικού
Γραφικά Υπολογιστών
ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Εισαγωγή στην Υπολογιστική Νοημοσύνη - Εργαστήριο
Αναγνώριση Προτύπων
Σήματα και Συστήματα
Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
Κρυπτογραφία
Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας
Αυτόνομα Κινούμενα Ρομπότ και Εφαρμογές
Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ
Αναλογικά Ηλεκτρονικά - Θεωρία
Νευρωνικά Δίκτυα
Εισαγωγή στην Υπολογιστική Νοημοσύνη - Θεωρία
Δίκτυα Υπολογιστών
Προγραμματισμός Διεπαφής Χρήστη
Προηγμένα Θέματα Προγραμματισμού
Αγγλική Τεχνική Ορολογία
Σκοπός του μαθήματος είναι η διδασκαλία των βασικών γνώσεων που απαιτούνται για τη σχεδίαση Ψηφιακών Συστημάτων με HDL και σε πραγματικό Υλικό. Θα μελετηθούν η VHDL και η υλοποίηση σχεδιάσεων στο αναπτυξιακό DE2.
Σκοπός του μαθήματος είναι να καλύψει τα θέματα που αντιμετωπίζει κάθε σχεδιαστής βάσεων δεδομένων μέσα από την παρουσίαση των βασικών αρχών του σχεσιακού μοντέλου και του μοντέλου Οντοτήτων/Συσχετίσεων για την περιγραφή των δεδομένων και των ΒΔ, καθώς και των βασικών αρχών της σχεσιακής άλγεβρας.
Σκοπός του μαθήματος είναι η διδασκαλία των βασικών γνώσεων που απαιτούνται για τη σχεδίαση Ενσωματωμένων Συστημάτων. Θα υλοποιηθεί εργασία εξαμήνου με χρήση του Arduino. Επίσης, θα μελετηθούν θέματα μοντελοποίησης σύνθετων ενσωματωμένων συστημάτων και θα παρουσιαστούν βιομηχανικά παραδείγματα.
Σκοπός του μαθήματος είναι η διδασκαλία των βασικών γνώσεων που απαιτούνται για τη οργάνωση και σχεδίαση υπολογιστικών συστημάτων. Θα μελετηθούν ο CISC επεξεργαστής MC68000 και ο RISC μικροελεγκτής ATMEGA328P.
Αλγόριθμοι και Δομές Δεδομένων
Το μάθημα της εκπαιδευτικής ψυχολογίας έχει στόχο να προσεγγίσει
Οι επιμέρους στόχοι του μαθήματος:
TEN for Coordination, Education and Training NDTR
Αντικειμενοστραφής
Προγραμματισμός
Θεωρίες Μάθησης και Μεικτή Μάθηση
Ή ύλη του μαθήματος στοχεύει στην εισαγωγή των σπουδαστών στις βασικές έννοιες των θεωριών μάθησης και τη μεικτή μάθηση, ενώ γίνεται σύνδεση με την εφαρμογή τους στην διδασκαλία της πληροφορικής.
Ειδικότερα γίνεται αναφορά στις επικρατέστερες θεωρίες μάθησης συμπεριφορισμός, επoικοδομητισμός, αλλά και σε κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις.
Επίσης γίνεται αναφορά στον τρόπο που οι θεωρίες αυτές επιδρούν στο σχεδιασμό μαθησιακών περιβαλλόντων με τη χρήση υπολογιστή, σε μοντέλα σχεδίασης και οι συνεπαγόμενες αρχές ανάπτυξης εκπαιδευτικών εφαρμογών, και σε βασικές κατηγορίες εφαρμογών και χρήσεις τους στη διδασκαλία και τη μάθηση της πληροφορικής.
Τέλος, στόχο του μαθήματος αποτελεί η κατανόηση από τους σπουδαστές της σημασίας των θεωριών μάθησης στην εκπαιδευτική πράξη και ειδικότερα στην διδασκαλία της πληροφορικής με έμφαση την μεικτή μάθηση
Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
Εισαγωγή στον προγραμματισμό με C, C++